19 augustus 2011

Zo gezond, al die lieve veren in onze ...!

De teller staat op 1644 op het moment dat ik deze blog schrijf. Met nog één maand en 20 dagen de tijd om aan de benodigde 2000 te komen, MOET onze missie slagen. Dan wordt 'passie en piemelbloemen' uitgegeven en daarna hopelijk goed verkocht. Hier gaan we ook vanuit.

Maar zelfs als als als ...we er niet in zouden slagen om alle aandelen te verkopen, dan nog kijken we terug op een geweldige (en spannende) periode! Met prachtige reacties, die we opslaan in een geheim doosje, voor de dagen dat het ons ontbreekt aan zelfvertrouwen.

Zo schreef Samantha onder andere:

'Kindjes op bed en Mams op de bank met de laptop en lezen.. Wat heb ik lachend zitten lezen en wat herkende ik ontzettend veel dingen! De beschrijving van de Tupperwareparty! Precies zo beschreef ik mijn eerste "Tupperwareparty" aan de mensen om me heen!
Hoe vaak ik niet heb gezeten tijdens het lezen van Deel 1 met "Ohja!" "Hey dat ken ik!"
En juist dat maakt het boek zo leuk!

Toen ik er recentelijk achterkwam dat Deel2 op internet stond, kon ik niet wachten om dit ook binnen te halen.

Waar ik een moment heb gedacht dat het wel wat voorspellend zou kunnen worden, bleek ik er volledig achter te zitten. Het boek blijft je verrassen! De verandering van de mailvorm, naar "opvulling" met teksten, komt het boek mijns inziens zeker ten goede al vind ik het ook erg leuk en boeiend om de mailvorm te lezen. Net of je stiekem meeleest in iemands mailbox ;-).

Al met al is het een aanrader in mijn ogen. Een boek wat je verrast, vermaakt en vasthoudt in zijn verhaal. Maar ook een verhaal wat me aangrijpt, zeker na deel 2 en ik kan dan ook niet wachten op de rest..


En zo enthousiast zijn meer lezers, veel meer lezers. Zo ook Roger, hij liet Sylvia op hyves weten:

PASSIE EN PIEMELBLOEMEN......ongeveer vier weken geleden liet onze "campingbuurvrouw" Hetty ons een boekenlegger zien welke zij in een readshop op het eiland Goeree Overflakkee kreeg. Het was een aktie van twee schrijfsters die hun manuscript op TenPages.com onder de aandacht willen brengen. Bij het zien van deze boekenlegger was ik zeer verrast over de aanpak van deze twee dames. Ik nam me voor om het manuscript eens te lezen maar zoals het op zo'n camping vaak gaat met het "ge-hotspot", het komt en het gaat. Toen ik voor mijn vakantiedrankje naar de slijter in Herkenbosch ging zag ik op de toonbank weer een stapeltje met deze boekenleggers liggen. Ik vroeg er een paar omdat ik meestal in een paar boeken lees en omdat ik zo gecharmeerd was van deze boekenlegger. Op TenPages.com worden boeken geboren!! Je kan er aandelen kopen en als je een beetje oplet zie je welke boeken snel naar de 2000 aandelen groeien. Wanneer je zorgt dat je op tijd instapt deel je vier jaar lang mee met de schrijver.

Na het lezen van het manuscript en het zien hoeveel aandelen er reeds zijn verkocht van het "boek in wording" twijfelde ik geen moment en kocht wat aandelen. Er is nog ruim een maand te gaan en ik twijfel er geen tel aan dat dit boek het niet gaat halen. Dus wanneer je nu een zakelijke tip niet uit de weg wil gaan: ga eens naar www.tenpages.com, Lees de spelregels en trek je plan. En heb je ergens nog een paar tientjes die je missen kunt en waarvan je in de toekomst vruchtjes wil plukken, koop dan nog wat aandeeltjes in Passie en Piemelbloemen. Ik voorspel een bestseller met een pakkende titel en een gezonde dosis humor...

Zoals als gezegd, we hebben nog dik anderhalve maand om voldoende aandelen te verkopen. Binnenkort staan we op een kunstmarkt om over ons boek te vertellen én we komen op de televisie, zeven minuten lang! We zullen dan ongetwijfeld met heel veel passie vertellen over 'passie en piemelbloemen' en hopelijk nog wat mensen aansteken met ons enthousiasme!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten