24 augustus 2011

Morning-after piemelbloemenparty

Wat waren we blij gisterenavond toen we de 2000 bereikten! Onze gil moet tot in Duitsland te horen geweest zijn (nou is dat maar 5 kilometer van hier, maar toch). Dit voelt écht als een droom die uit gaat komen. Ons boek, mét wijze woorden van een (in mijn beeld dan) bebaarde-en-warrig-behaarde- redacteur over een tijdje in de boekhandel! En wat zou het fantastisch zijn als we, na boek één, de kans krijgen nog veel meer romans te schrijven!

We (mede-auteur Sylvia, Jos en ik) hebben gisteren gelachen, gefantaseerd en gedronken op ons succes.

Maar gelukkig gaat het spannende (!) dagelijkse leven ook gewoon door. Dat bestond vandaag, omdat ik nog niet hoefde te werken, onder andere uit boodschappen doen, het koffiezetapparaat ontkalken én toiletten schoonmaken.
Mócht het succes me al naar het hoofd stijgen, dan houden dit soort banale activiteiten me lekker met beide benen op de grond. Letterlijk. En dat is een geruststellende gedachte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten