09 juni 2023

Een mooie ontdekking


Uit eerdere schrijfavonturen weet ik nog dat het goed is om ruim voor de publicatie van een boek een lezerspubliek te verzamelen. Schrijfwedstrijden zijn daar geschikt voor, vooral als je ze weet te winnen.

Maar ook websites waarop in mijn geval columns gepubliceerd worden, zijn natuurlijk heel aantrekkelijk om een groter bereik mee te krijgen. Er zijn meerdere websites in Nederland die (voornamelijk) columns plaatsen, maar deze week ontdekte ik decolumnist.net. Het leuke van de redactie achter deze site is dat ze iedereen uitnodigen columns in te sturen, maar dat ze zeker niet iedere column plaatsen. Nee, ze gaan er met een kritisch oog naar kijken en geven verbeterpunten door. Pas als je het daarmee eens bent en ze verwerkt hebt, komt je column op hun site. Er verschijnt maximaal één column per dag zodat je als lezer ook niet overvoerd raakt. 

Ik stuurde deze week een behoorlijk verse column in, over een stommiteit van mezelf, en deze is vandaag al geplaatst!😊 Ik hoop dat er meer bedenksels van me passen én geniet van wat andere auteurs al op deze site achterlieten. Ik zou zeggen, neem er snel een kijkje! 

https://decolumnist.net/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten