06 mei 2011

Heerlijk uitgewaaid!

We zijn vandaag thuisgekomen na een paar dagen Blankenberge. Wat een geweldig leuke, echt Vlaamse, badplaats! Jos en ik zouden er zó een appartement kopen als het geld ervoor hadden (nog even zoeken dit weekend!) We hebben mazzel gehad met het weer, woensdag was het aangenaam en gisteren zelfs verrukkelijk. We hebben dan ook op heel wat terrasjes gezeten, onze eerste Sangria van het jaar weer gedronken, en verder vooral erg lekker gegeten en heel veel tijd aan elkaar besteed, ook weleens heerlijk om de aandacht aan elkaar te kunnen geven!



Fysiek is het nog steeds behelpen. In het meest gunstige geval heb ik alleen voortdurend een brandend gevoel in mijn nek, maar vaak komt daar in de loop van de dag ook stijfheid, pijn, en hoofdpijn vanuit de nek bij waardoor ik vooral enorm moe word. De enige remedie is dan gaan liggen of tenminste even met mijn hoofd tegen iets hoog steunen. In de praktijk is het vaak zo dat ik een uur of maximaal anderhalf uur wat kan doen. Niet al restaurantjes hebben hoge stoelen, zodat Jos en ik regelmatig maar even naar het hotel teruggingen om daar even te rusten. Op zich geen straf in de mooie, ruime kamer met uitzicht op zee recht voor ons. Of, zoals de Belgen zeggen, frontaal zeezicht!

Het was heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten